2021 کے واٹس اپ کے فیچرز نے صارفین کو ہلا کر رکھ دیا




واٹس ایپ نے منگل کے روز کہا کہ وہ اپنی ایپ میں شاپنگ کی ایک نئی خصوصیت شامل کر رہا ہے کیونکہ فیس بک کی ملکیت والی انسٹنٹ میسجنگ سروس مزید تاجروں کو عدالت میں پیش کرنے اور اس کے 2 ارب صارف اڈے کے ایک بڑے حصے کو خریداری کے لئے مدعو کرتی ہے۔

 فوری پیغام رسانی کا پلیٹ فارم ، جہاں کاروباری اکاؤنٹس پہلے ہی 175 ملین سے زیادہ افراد کے پیغامات پر کارروائی کرتے ہیں ، نے کہا ہے کہ وہ چھٹیوں کے خریداری کے موسم سے قبل دنیا بھر میں واٹس ایپ میں گاڑیاں شامل کررہا ہے۔

 کارٹس کا مقصد صارفین کو کاروبار سے ایک سے زیادہ اشیاء خریدنا آسان بنانا ہے ، اور تاجروں کو آرڈر انکوائریوں کا بہتر ٹریک رکھنا اور درخواستوں کا نظم و نسق کرنا ہے۔ واٹس ایپ نے کہا کہ وہ کچھ کاروباری اداروں کے ابتدائی مثبت ردعمل کے بعد اس نئی خصوصیت کو شامل کررہا ہے جس نے حال ہی میں اس کا تجربہ کیا۔

 واٹس ایپ پر ، صارفین کو اب کارٹ میں اشیاء شامل کرنے کا آپشن نظر آئے گا۔ جب کام ہوجائے تو ، صارف آرڈر کی درخواست کو بطور پیغام بزنس میں بھیج سکیں گے۔ واٹس ایپ نے کہا کہ آج پوری دنیا میں صارفین کے لئے گاڑیاں رواں دواں ہیں۔ (آپ کیسے بہاؤ کے بارے میں مکمل پڑھ سکتے ہیں حالیہ مہینوں میں ، واٹس ایپ نے اپنی ایپ پر کامرس کے تجربے کو سپرچار کرنے کے لئے متعدد خصوصیات شامل کی ہیں۔ اس میں کیو آر کوڈ ، شاپنگ کے لئے ایک سرشار بٹن اور چیٹس میں کیٹلاگ لنکس کو شیئر کرنے کی صلاحیت موجود ہے۔) پلیٹ فارم تاجروں کو اپنے کاروبار کے پیغامات کی میزبانی کے لئے مفت اسٹوریج کی پیش کش کر رہا ہے۔

 واٹس ایپ کے لئے ، تجارت کے ساتھ کامیابی انتہائی ضروری ہے۔ اس کی بہت بڑی رسائ کے باوجود ، فی الحال اس میں بہت کم قیمت ہے۔ میسجنگ ایپ صارفین کے لئے بلا معاوضہ دستیاب ہے اور وہ اشتہارات سے پاک بھی ہے۔ لیکن یہ کم از کم ہندوستان جیسی ابھرتی ہوئی مارکیٹوں میں ایمیزون اور وال مارٹ جیسے جنات کے لئے ایک قابل عمل چیلینجر بننے کے لئے کھڑا ہے جہاں ای کامرس اب بھی ایک ابتدائی مرحلے پر ہے۔



 بھارت میں ، جو صارفین کے ذریعہ واٹس ایپ کا سب سے بڑا بازار ثابت ہوتا ہے ، متعدد کاروبار نے فیس بک کی ملکیت والی ایپ پر اپنا سفر شروع کیا ہے۔ منگل کے روز ، ایک ہندوستانی ای کامرس اسٹارٹ ، ڈیل شیئر نے کہا کہ اس نے ایک نئے فنانسنگ راؤنڈ میں 21 ملین ڈالر جمع کیے ہیں۔ ڈیل شیئر نے اپنی زندگی کا آغاز واٹس ایپ پر کیا۔ لیکن جیسے جیسے واٹس ایپ پر تجارت سے فائدہ حاصل ہوتا ہے ، ابھرتے ہوئے اسٹارٹ اپس کے لیے  بھی یہ ایک بہت بڑا چیلنج ہوسکتا ہے جو اسی جگہ کام کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

 لیکن واٹس ایپ کے خریداری کے تجربے سے محروم ایک اہم عنصر ادائیگیوں کی حمایت ہے۔ آج تک ، جب صارف واٹس ایپ پر بزنس کے ساتھ آرڈر دیتا ہے تو ، دونوں فریقوں کو یہ جاننے کے لئے خود ہی رہ جاتا ہے کہ پیسہ کس طرح ہاتھوں کا تبادلہ کرے گا۔

 ابھی تک واٹس ایپ کو اپنی ایپ میں ادائیگیوں کو شامل کرنے میں زیادہ نصیب نہیں ہوا ہے۔ ابھی حال ہی میں تھا کہ بھارت ‌ نے واٹس ایپ کو اجازت دی تھی کہ وہ اپنے ایپ پر صارفین کے ایک بڑے ذیلی سیٹ کو ادائیگی کرے۔ برازیل وہ دوسری مارکیٹ ہے جہاں واٹس ایپ نے رواں سال ادائیگی کی ہے ، حالانکہ جنوبی امریکی قوم نے نئی سروس معطل کرنے میں کوئی وقت نہیں لیا۔ شاید لبرا اس کا جواب ہے؟

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

please do not enter any Spam .link in the comment box