سونے کی قیمتوں میں آج تیزی سے کمی ، چاندی کے نرخ گرتے ہیں



 ہندوستانی منڈیوں میں سونے کی قیمتیں آج گر گئیں کیوں کہ کوویڈ ویکسین کے امید پرستی کے دوران پوری دنیا میں ایکویٹی مارکیٹوں میں ریلی نکلی ہے۔ ایم سی ایکس پر ، فروری میں سونے کا فیوچر 0.8 فیصد گر کر 49،691 ڈالر فی 10 گرام رہا جبکہ چاندی کی قیمت 1.4 فیصد کے ساتھ گر کر 64،251 ڈالر فی کلوگرام ہوگئی۔ تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ سونے کی قیمت پر وزن ویکسین کے محاذ اور کمزور سرمایہ کاروں کی دلچسپی میں پیشرفت ہے۔ پچھلے سیشن میں ، سونے میں 0.2٪ اضافے کا خاتمہ ہوا تھا جبکہ چاندی میں 0.6 فیصد کمی ریکارڈ کی گئی تھی۔

بین الاقوامی منڈیوں میں ، ویکسین کی ترقی کی حوصلہ افزائی کے باعث سونے کی قیمتوں میں آج کمی آئی ہے جس سے سرمایہ کاروں کو خطرہ سے متعلق ایکوئٹی کی طرف دھکیل دیا گیا۔ لیکن مزید امریکی محرکات کی امیدوں نے سونے کو نچلی سطح پر سہارا دیا۔ اسپاٹ گولڈ 0.3 فیصد گر کر 1،865.46 ڈالر فی اونس رہا۔

دیگر قیمتی دھاتوں میں ، چاندی کی فی اونس 0.7 فیصد کی کمی سے 24.38 ڈالر فی اونس پر ، جبکہ پلاٹینیم 0.6 فیصد اضافے سے 1،028.17 ڈالر اور پیلاڈیم 0.1 فیصد اضافے سے 2،311.87 ڈالر پر بند ہوا۔

منگل کے روز امریکی ٹریژری سکریٹری اسٹیون منوچن نے کہا کہ انہوں نے ڈیموکریٹ ہاؤس کی اسپیکر نینسی پیلوسی کو ایک نیا معاشی بچاؤ پیکیج پیش کیا ہے۔ 916 بلین ڈالر کا منصوبہ law 908 بلین proposal تجویز سے بڑا ہے جو گذشتہ ہفتے قانون سازوں کے ایک دو طرفہ گروپ نے پیش کیا تھا۔ سونے ، جو مہنگائی اور کرنسی کی تنزلی کے خلاف ایک ہیج سمجھا جاتا ہے ، اس سال ہندوستانی منڈیوں میں 25 than سے زیادہ کا اضافہ ہوا ہے ، جو صفر کے قریب شرح سود سے فائدہ اٹھا رہا ہے اور عالمی سطح پر بڑے پیمانے پر محرک کے نتیجے میں زیادہ افراط زر کے خطرے کا خدشہ ہے۔

بریکسٹ تجارت کے بعد کے مذاکرات میں سونے کے تاجروں کو ترقی کی نگاہ سے دیکھا جائے گا۔ برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن یورپی یونین کے سربراہ اروسولا وان ڈیر لین سے بحران پر بات چیت کرنے والے ہیں۔

برطانیہ میں کوڈ کی ویکسینوں کا آغاز اور امریکہ میں نزاکت کے امکان کے امکانات نے خطرات سے متعلق اثاثوں کی امید میں مزید اضافہ کیا ہے۔ برطانیہ پہلا ملک بن گیا جس نے کوفیوڈ حفاظتی مہم کو شروع کرتے ہوئے اپنی آبادی میں فائزر کوویڈ ویکسین پلانا شروع کیا۔

"اگرچہ سونا کافی حد تک بازیافت ہوا ہے ، لیکن یہ سرمایہ کاروں کے مفاد کو بحال کرنے میں ناکام رہا ہے۔ سونے نے پچھلے کچھ دنوں میں تیزی سے اضافہ کیا ہے اور جبکہ 1850 ڈالر / اوز سے زیادہ وقفے نے ویکسین کی پیشرفت اور ای ٹی ایف کے اخراج کو جاری رکھنے کی وجہ سے قیمت کو دباؤ ڈالنے کی سفارش کی ہے۔ ، "کوٹک سیکیورٹیز نے ایک نوٹ میں کہا۔

اگرچہ ویکسین سے ہونے والی پیشرفتوں نے پناہ گاہوں کی مانگ کو روک دیا ہے ، بلین اس وبائی امراض کے اثرات سے معیشتوں کو کشن بنانے کے لئے استعمال ہونے والی بے مثال محرک کی ایک دہائی میں اب بھی سب سے بڑا سالانہ فائدہ اٹھا رہا ہے۔ عالمی سنٹرل بینک ، بانڈ خریدنے کی نئی لہروں پر عمل پیرا ہیں ، یورپی مرکزی بینک کی توقع ہے کہ وہ کل سے ملنے پر اپنی خریداری کے منصوبوں میں اضافہ کرے گا۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

please do not enter any Spam .link in the comment box