کھیلوں میں ایسے بھی کام کیے جاتے ہیں



یہ ان ٹیکلز میں سے ایک تھا جس سے لگتا تھا کہ کھیل ختم ہو گیا ہے۔ اتوار کے روز انگلینڈ کے میچ کے پہلے ہاف کے وسط کے دوران ، فرانسیسی سنٹر یورام موفانا تیزی سے پچ کے وسط پر آیا ، اس نے انگلش کے دو فارورڈ ، بلی وینی پوولا اور سیم انڈر ہیل کو تھپڑ مار مارا ، جنہوں نے اس مقابلہ سے مقابلہ کیا۔ موفانا کو آتے ہی پیچھے نہیں کھٹکنا ، لیکن ایسا لگتا ہے کہ وہ پوری فرانسیسی ٹیم کو گرفتار کر کے ساحل سے پیچھے ہٹتی لہر کی طرح ان سب کو پیچھے سے نیچے لپیٹ رہی ہے۔ وبائی امراض کے دوران ، آپ ان میچوں کی تقریبا ہر آخری تفصیل سننے کے قابل ہوچکے ہیں۔ ٹوکنہم کے اندر صرف 2 ہزار مداح موجود تھے ، اور تصادم کی دراڑ لگ بھگ دادا کے گرد گونج رہی تھی۔

 آپ اسے اتنے واضح طور پر سن سکتے ہیں جیسے آپ اسے نیچے سے نیچے سے دیکھ رہے ہو۔ کسی اور وقت ، 80،000 مداحوں کی آواز کے درمیان تھمپ کھو گیا ہوگا۔ اور اس بار بھی ، ہجوم نے کافی شور مچایا۔

 متعلقہ: کیا رگبی یونین معمول کے مطابق جاری رہ سکتی ہے جس سے یہ معلوم ہوتا ہے کہ یہ دماغی چوٹوں کی وجہ سے ہے۔ | مائیکل آئلون

 ایسا لگا جیسے وہ اتنے زور سے گرجتے ہیں جیسے انہوں نے کیا جب انگلینڈ نے بعد میں کھیل میں ایک گول اسکور کیا۔ میں سمجھ گیا. میں نے خود اس کی جوش کو محسوس کیا ، جوش و خروش کا جو آپ کے گٹ سے پھیلتا ہے اور آپ کو اپنی ٹیم سے خوش کرنے کے لئے اپنی نشست سے باہر نکل جاتا ہے۔ اس بار ، حالانکہ ، جب میں نے اس لمحے کے بارے میں لکھنے کے لئے اپنا سر جھکایا ، احساس میرے ذہن میں پھنس گیا ، اس نے انٹرویو کی میری یادوں پر چھین لیا جس پر میں ہفتے کے اوائل میں کام کر رہا تھا۔


 میں نے کچھ سال پہلے بھی اسٹیو تھامسن ، ایلکس پاپھم ، اور مائیکل لیپ مین کو دیکھا ، اور لکھا تھا ، اور اس کھیل کو جس انداز سے کھیلتا تھا اس سے وہ محبت کرتا تھا ، جس طرح تھامسن اپنے ہاتھ میں گیند کے ساتھ چوٹی کے ارد گرد بیل چلایا کرتا تھا ، اور پوپم تالیاں بجاتا تھا۔ اس کے جنگلی معاملات اور لیپ مین والے لوگ ٹوٹ اوور کو جلدی کرنے کی کوشش کرتے ہوئے بریک ڈاؤن کے گرد رائفلنگ کرتے تھے۔ اب ان تینوں افراد کو ابتدائی آغاز ڈیمینشیا اور ممکنہ دائمی تکلیف دہ انسیفالوپیٹی (سی ٹی ای) کی تشخیص ہوئی ہے۔ اور ان کی باتیں سننے کے بعد کہ وہ اور ان کے اہل خانہ کیا گزر رہے ہیں ، مجھے معلوم ہوتا ہے کہ مجھے اس سے زیادہ خوشی نہیں ہے۔ اس موسم خزاں میں ، ٹیسٹ رگبی یونین نے مجھے مسکراہٹ دینے کے مقابلے میں زیادہ دفعہ گھور لیا ہے۔

 سچ تو یہ ہے کہ ہمیں رگبی سے پیار کرنے کی کچھ وجوہات وہی وجوہات ہیں جو ہمیں اس کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت ہے

 گیلری ، نگارخانہ: خاندانی اجتماع میں دقیانوسی رشتہ دار (جن کو اب ہم بہت زیادہ یاد کرتے ہیں) (اسٹار اناسائڈر)

 جسمانی ٹول خراب ہے۔ تھامسن کا کہنا ہے کہ ، "میرے دماغ کو بھول جاؤ ،" میرا جسم بہت خراب ہے وہاں کچھ دن ہیں اور میں سیڑھیاں سے نیچے نہیں جا سکتا۔ کچھ دن ، میں اپنے جوڑوں ، میرے گھٹنوں ، کہنیوں کی سوجنوں سے اپنا کام نہیں کرسکا ، مجھے ابھی تک دھندلا پڑا ہے۔ " لیکن پوپم کا اصرار ہے کہ وہ کم از کم اس کے لئے تیار تھا۔ اسے لگتا ہے جیسے یہ اس معاہدے کا حصہ تھا جب انہوں نے پیشہ ورانہ طور پر کھیل کھیلنے کا فیصلہ کیا تھا۔ وہ کہتے ہیں ، "میرا بالائی جسم اس سے نمٹنے اور اس سے سب کچھ سے بڑھا ہوا ہے ، لیکن آپ کو معلوم ہے کہ آپ اس کے لئے سائن اپ کر رہے ہیں۔" لیکن سی ٹی ای ، اور ڈیمینشیا کا خطرہ ، اضطراب اور موڈ بدل جاتا ہے اور میموری خراب ہوجاتا ہے۔

 غیر یقینی صورتحال اس میں بدترین ہے ، جسے لیپ مین نے "نہ جانے" کہا۔

 یہ حیرت انگیز تھا کہ تھامسن اور پوپھم دونوں نے اس کے بارے میں بتایا کہ جب انہیں پہلی بار اپنی تشخیص ہوئی تو انھیں کتنا راحت محسوس ہوا ، صرف اس وجہ سے ، انہوں نے وضاحت کی ، وہ ان کے علامات کا احساس کرسکتے ہیں۔ اور یہ بات بھی حیرت انگیز تھی کہ لیپ مین کے لئے کسی بھی طرح کے راحت کا احساس اس کی جگہ بقیہ غیر یقینی صورتحال نے لے لیا ہے کہ اس کی باقی زندگی کیسی ہوگی۔

 اور وہ بے یقینی پھیلتی ہے۔ آپ کو یہ معاملے کے کونے کونے میں مل جائے گا۔

 میڈیکل کمیونٹی میں سی ٹی ای کی سائنس کے بارے میں غیر یقینی صورتحال پائی جاتی ہے ، جس کی پوسٹ مارٹم کی مکمل تشخیص ہی کی جاسکتی ہے۔ قانونی جماعت میں دلائل کی طاقت کے بارے میں غیر یقینی صورتحال ، جو یہ قائم کرنے پر مجبور ہوجاتی ہے کہ کون کون جانتا ہے کہ کھلاڑیوں کو تحفظ فراہم کرنے کے لئے حکام کب معقول حد تک مزید کام کرسکتے ہیں یا نہیں۔ اور لیپ مین ، تھامسن ، اور پوپھم کے ریٹائر ہونے کے بعد کے سالوں میں کی جانے والی تبدیلیوں کے بعد ، رگبی برادری کے مابین غیر یقینی صورتحال۔ تینوں شعبوں کے ماہرین بعض اوقات بنیادی طور پر متفق نہیں ہوتے ہیں۔

 متعلقہ: رگبی یونین ، سمجھوتہ اور ڈیمینشیا: ہمیں اپنے خیالات بتائیں

 اور یقین کی عدم موجودگی میں ، ہم بہت سارے شکوک و شبہات اور الجھنوں کے ساتھ رہ گئے ہیں ، اسی طرح کے احساسات جو میں نے موفانا پر اس کی بڑی ہٹ دیکھنے کے بعد کے لمحوں میں محسوس کیے تھے ، اور اس سے بھی بدتر۔ ٹی وی پر دیکھنے والے شائقین کے بہت سے لوگوں کے ذہن میں ، اور وہاں کھلاڑیوں کے اپنے کلبوں کا رخ کرنے کے خیالات میں ، اور وہاں والدین کی گفتگو میں یہ ہوگا کہ وہ اختتام ہفتہ میں اپنے بچوں کو کھیلنے کے لئے کھیلتے ہیں۔ اس کے بعد ، اس سے انکار کرنے کی کوئی ضرورت نہیں ہے کہ کھیل میں شامل ہر فرد ، بطور کھلاڑی یا ایک تماشائی تناؤ موجود ہے۔ سچ تو یہ ہے کہ ہمیں رگبی سے پیار کرنے کی کچھ وجوہات ، مقابلہ کی سنجیدگی ، کھلاڑیوں کی بہادری ، وہی وجوہات ہیں جن کی وجہ سے ہمیں اس کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت ہے۔

 اس کے بارے میں بہت ساری باتیں ہو رہی ہیں اگر آخر کار حکام کے خلاف کارروائی کی جاتی ہے تو اس کیس سے کیا لاگت آسکتی ہے۔ این ایف ایل نے اپنے سابقہ ​​کھلاڑیوں کے ساتھ بنائے گئے اربوں ڈالر کے تصفیہ کے حوالے موجود ہیں۔ ایک اور قیمت بھی ہے ، جس کی مقدار کو سمجھانا مشکل ہے ، جو وہ سب ہے جو شک اور الجھن سے رگبی کے کھڑے ہونے پر اثر پڑے گا ، اس کا شرکا پر کیا اثر پڑے گا ، اور ، دو ٹوک ، چاہے والدین اپنے بچوں کو کھیل کھیلنا چاہیں گے۔ لیپ مین ، پوپھم اور تھامسن کے سبھی کے بچے ہیں۔ لیپ مین کا کہنا ہے کہ ہاں ، جب تک کہ کھیل کو محفوظ تر بنایا جائے ، تھامسن کہتے ہیں کہ نہیں ، جیسا کہ اب نہیں ہے۔ انہوں نے خود سے سوال پوچھا ہے ، اور اپنے جوابات پر آئے ہیں۔ اب بہت سارے لوگ بھی کریں گے۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

please do not enter any Spam .link in the comment box