کرونا وائرس کے آج کیسز کتنے سامنے آئے؟

     اردو پوائنٹ نیوز پی کے


وزارت صحت نے آج نیوزی لینڈ میں کوویڈ ۔19 کے نو نئے معاملات کی تصدیق کی ، یہ تمام معاملات الگ تھلگ ہیں۔

 آج معاشرے میں کورونا وائرس کے کوئی نئے کیس نہیں ہیں۔

 آج کے دو کیس پاکستان کرکٹ اسکواڈ کا حصہ ہیں۔ اب 53 رکنی اسکواڈ میں سے 10 کی بیماری کی تصدیق ہوگئی ہے۔

 یہ لوگ تاریخی انفیکشن ہونے کی تصدیق کرتے ہیں ، لیکن ان کا شمار نیوزی لینڈ کے کل میں ہوگا کیونکہ ان کا شمار بیرون ملک نہیں کیا گیا ہے۔

 وزارت صحت نے ایک بیان میں کہا ، "ٹیم کا آج معمول کا دن نو ٹیسٹ ہونا ہے۔ انتظامی تنہائی کی ضروریات سے مستثنیات کے بارے میں فیصلے جو ٹیم کو تربیت دینے میں مدد فراہم کریں گے ،" وزارت صحت نے ایک بیان میں کہا۔

 دریں اثنا ، آج کا ایک اور نیا مقدمہ 29 نومبر کو برطانیہ سے نیوزی لینڈ آیا۔ انھوں نے اپنے قیام کے تین دن ہی مثبت جانچ کی اور اس کے بعد اسے آکلینڈ کی سنگرودھ کی سہولت پر لے جایا گیا۔

 آج کے دو واقعات ، جو ایک ساتھ سفر کر رہے تھے ، 21 نومبر کو قطر سے نیوزی لینڈ پہنچے۔ ان دونوں نے 12 دن کو مثبت تجربہ کیا تھا اور انھیں قرنطین بھی لے جایا گیا ہے۔ جوڑی کے لئے مزید سفری تفصیلات زیر التوا ہیں۔

 آج کا ایک کیس 30 نومبر کو ریاستہائے متحدہ میں آیا تھا اور اس نے اپنے تیسرے دن مثبت ٹیسٹ کیا تھا۔ اس کے بعد انہیں آکلینڈ کی سنگرودھ کی سہولت میں لے جایا گیا

 آج ایک اور کیس نیوزی لینڈ سے 17 نومبر کو جرمنی سے نیدرلینڈز کے راستے سنگاپور پہنچا۔ اس شخص نے دن 12 ٹیسٹ میں مثبت جانچ کی۔ مزید تفتیش سے پتہ چلتا ہے کہ یہ ایک تاریخی معاملہ ہے۔

 اور آخر کار ، دو معاملات جو 18 نومبر کو آزادانہ طور پر سفر کرتے اور سنگاپور کے راستے نیدرلینڈ سے نیوزی لینڈ پہنچے تھے ان کی تصدیق ہوگئی۔ ان لوگوں نے دن 12 ٹیسٹ میں مثبت جانچ کی۔ مزید تفتیش سے پتہ چلتا ہے کہ یہ دونوں تاریخی معاملات ہیں۔

 آج ، کوویڈ ۔19 کے 11 کیس بازیاب ہوئے ، نیوزی لینڈ میں فعال کیسوں کی مجموعی تعداد 70 ہوگئی۔

 اس وبا سے شروع ہونے کے بعد نیوزی لینڈ میں وائرس کے تصدیق ہونے والوں کی کل تعداد 1713 ہے۔


 گذشتہ روز نیوزی لینڈ میں کوویڈ ۔19 کے 5843 ٹیسٹ ہوئے تھے جس کی مجموعی تعداد 1.29 ملین ہوگئی تھی۔

 حکومت کی کوویڈ ٹریسر ایپ کے پاس اب 2.39 ملین رجسٹرڈ صارفین ہیں ، اور پوسٹر اسکین 131.83 ملین کے ساتھ ساتھ 5.32 ملین سے زیادہ دستی ڈائری اندراجات تک پہنچ چکے ہیں۔

 نئی معلومات آج وزارت صحت کے ایک بیان کے ذریعہ جاری کی گئی کیونکہ شام 1 بجے تک کوئی پریس کانفرنس نہیں ہوئی تھی۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

please do not enter any Spam .link in the comment box