پاکستان میں امریکہ کی کرنسی کیا ہے؟




پاکستان روپی (پی کے آر) نے کم پارنگ گینٹ میں اضافہ کیا
دوسرے نومبر میں پاکستان نومبر میں 2 ارب ڈالر سے زیادہ کی برآمد کرتا ہے
امریکی ڈالر (امریکی ڈالر) خطرے کے بہاؤ پر بڑے ساتھیوں کے مقابلہ میں کم منتقل ہوتا ہے
امریکی NFP فوکس میں
امریکی ڈالر پاکستانی روپے (امریکی ڈالر / پی کے آر) زر مبادلہ کی شرح جمعہ کے روز آگے بڑھ رہی ہے ، پچھلے سیشن سے اس کا فائدہ بڑھ رہا ہے۔ یہ جوڑی جمعرات کو 159.78 پر -0.15٪ کم طے پائی۔ 09:15 UTC پر ، USD / PKR 160 + 0.1 پر + 0.17٪ تجارت کرتا ہے۔ یہ جوڑی ہفتے کے آخر میں اسی سطح پر ختم ہونے والی ہے جس نے اس ہفتے کا آغاز کیا تھا۔

اسٹیٹ بینک آف پاکستان (ایس بی پی) کے مطابق دنیا بھر میں کوڈ کی بحالی کے باوجود پاکستان کی برآمدات میں زبردست بحالی ہوئی ہے۔

مرکزی بینک نے انکشاف کیا کہ پاکستان بیورو آف شماریات کے اعداد و شمار میں سال بھر میں برآمدات میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے۔

نومبر میں مسلسل دوسرے ماہ پاکستان کی برآمدات میں 2 ارب ڈالر سے زائد کا اضافہ ریکارڈ کیا گیا ، جو ایک سال پہلے کے اسی مہینے سے 7.2 فیصد اضافہ ریکارڈ کیا گیا تھا۔

وزارت تجارت کے مشترکہ عارضی اعداد و شمار کے مطابق ، مالی سال (جولائی تا نومبر) کے پہلے 5 ماہ میں برآمدات 9.732 بلین ڈالر تھیں۔

امریکی ڈالر روپیہ کے مقابلے میں بلند تر ہے۔ تاہم ، یہ اپنے بڑے ساتھیوں کے مقابلہ میں زمین سے محروم ہے۔ امریکی کرنسی انڈیکس جو بڑی کرنسیوں کے کاروبار کے خلاف گرین بیک کا پیمانہ بناتا ہے ۔0.1٪ کم ہوکر یہ ایک تازہ 2.5 سال کم ہے جس کی ویکسین کی امید ہے اور مزید امریکی معاشی محرکات کی امیدوں نے امریکی ڈالر کے نقصان پر خطرے کے جذبات کو بڑھاوا دیا ہے۔

آگے کی طرف توجہ دینے سے امریکہ کے غیر فارم پے رول کی طرف رجوع ہوجائے گا۔ توقعات پچھلے مہینے میں کھڑی جمپ کے بعد نومبر کے پے رولس میں زیادہ معمولی فائدہ اٹھانے کی ہیں۔

توقع ہے کہ پچھلے مہینے میں متاثر کن 638،000 کے بعد نومبر میں 468،000 نئی ملازمتیں شامل کی جائیں گی۔ توقع ہے کہ بے روزگاری کی شرح 6.9 فیصد سے کم ہوکر 6.8 فیصد ہوجائے گی۔

رواں ماہ کے اہم اشارے این ایف پی پرنٹ کی پیش گوئی سے کہیں زیادہ کمزور کی طرف اشارہ کرتے ہیں۔ اے ڈی پی نجی تنخواہوں کی پیشن گوئی کے عمل میں اچھا عمل آیا اور آئی ایس ایم مینوفیکچرنگ پی ایم آئی کے روزگار کے ذیلی اجزا نے بھی معاہدہ کیا ، حالانکہ آئی ایس ایم سروسز پی ایم آئی کے ملازمت والے اجزا  زیادہ ہیں۔

کرنسی لیو ڈاٹ کام صرف ایک نیوز سائٹ ہے نہ کہ کرنسی ٹریڈنگ پلیٹ فارم۔
 کرنسی لیو ڈاٹ کام ایک ایسی سائٹ ہے جو ٹرانسفر وائز انکارپوریٹڈ ( ہم)  ایک ڈیلاویئر کارپوریشن کے ذریعہ چلتی ہے۔ ہم اس کی ضمانت نہیں لیتے کہ ویب سائٹ بلا روک ٹوک یا غلطی سے پاک انداز میں چلائے گی یا وائرسوں یا دیگر نقصان دہ اجزاء سے پاک ہے۔ ہماری سائٹ پر موجود مواد کو صرف عمومی معلومات کے لئے فراہم کیا گیا ہے اور اس کا مقصد اس کے مضمون کو ایک مکمل علاج نہیں کرنا ہے۔ ہماری سائٹ کے مشمولات کی بنیاد پر ہم آپ کے ساتھ معاہدہ یا مخلصانہ تعلقات کی واضح طور پر دستبرداری کرتے ہیں ، کسی بھی مقصد پر آپ اس پر بھروسہ نہیں کرسکتے ہیں۔ آپ کو ہماری سائٹ پر موجود مواد کی بنیاد پر کسی بھی اقدام کو لینے یا پرہیز کرنے سے پہلے اہل پیشہ ور ماہرین یا ماہرین سے مشورہ کرنا چاہئے۔ اگرچہ ہم اپنی سائٹ پر موجود معلومات کو اپ ڈیٹ کرنے کے لئے معقول کوششیں کرتے ہیں ، لیکن ہم اپنی نمائندگی ، ضمانت یا ضمانت نہیں دیتے ہیں ، چاہے وہ ظاہر ہو یا اس پر منحصر ہو ، کہ ہماری سائٹ پر موجود مواد قطعی ، مکمل یا تازہ ترین ہے ، اور کسی قسم کی تجارت کی توثیق کی ضمانت نہیں ہے یا خاص مقصد کے لئے فٹنس۔ اس سائٹ پر شائع کردہ کچھ مواد کو ہمارے ذریعہ کمیشن کیا گیا ہے ، لیکن یہ آزاد ٹھیکیداروں کا کام ہے۔ یہ ٹھیکیدار ملازم ، کارکن ، ایجنٹ یا ٹرانسفر وائز کے شراکت دار نہیں ہیں اور وہ خود کو ایک سمجھنے سے باز نہیں آتے ہیں۔ ان آزاد ٹھیکیداروں کے ذریعہ پوسٹ کردہ معلومات اور مشمولات کی تصدیق ہمارے پاس نہیں ہے۔ کرنسی لیو ڈاٹ کام پر ان آزاد ٹھیکیداروں کے ذریعہ اظہار کردہ خیالات ہمارے خیالات کی نمائندگی نہیں کرتے ہیں۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

please do not enter any Spam .link in the comment box