چھوٹے بچوں کو تندرست کیسے رکھنا چاہیے




چھوٹا بچہ کھانے کے بارے میں تجسس پیدا کرتا ہے اور ان کے بڑھنے کے ساتھ ساتھ کھانے کی نئی مہارتیں حاصل ہوتی ہیں۔ کچھ مخصوص کھانے کی اشیاء کچھ خاص عمروں میں زیادہ مناسب ہوتی ہیں ، اور ہر بچے کو غذائی ضروریات کی ضروریات (اور ترجیحات) حاصل ہوتی ہیں۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لئے کہ آپ کا بچہ مناسب چیزوں میں کافی مقدار میں مل جائے ، صحت مند نمکین اور کھانے کے ان نکات کو دیکھیں ، اور نیچے دی گئی ہدایات پر عمل کریں۔

چھوٹوں کے لئے تغذیہ
وہ بلڈنگ بلاک کہاں سے آئیں؟ مثالی طور پر اناج ، سبزیاں ، پھل ، دودھ کی مصنوعات ، اور دبلی پتلی گوشت سے بھرپور غذا سے۔ (کچھ کیلوری چربی اور مٹھائی کے طور پر بھی چپکے ہوسکتی ہیں۔)

یہاں کھانے کے ہر گروپ سے آپ کے بچے کو ہر دن کی کیا ضرورت ہے اس کا ایک جائزہ جائزہ یہاں موجود ہے۔ یاد رکھیں کہ یہ ایک تخمینے ہیں ، اور آپ کے بچے کو زیادہ سے زیادہ ضرورت ہوسکتی ہے کہ وہ کتنا سرگرم ہے یا اس کے باوجود وہ دودھ پلا رہی ہے۔ آپ کے بچے کی خوراک کے بارے میں آپ کے سوالات کے جوابات آپ کے بچے کا ڈاکٹر دے سکتا ہے۔

اناج
اناج دو اقسام میں آتا ہے۔ سارا اناج اور بہتر اناج۔ پورے اناج سے تیار کردہ مصنوعات میں اناج کی پوری دانا ہوتی ہے اور اس میں بہتر اناج کے مقابلے میں فائبر ، آئرن اور بی وٹامن زیادہ ہوتے ہیں۔ سارا اناج کی مثالوں میں سارا گندم کا آٹا اور روٹی ، بلگور ، دلیا ، سارا کارمیل ، بھوری چاول ، اور سارا گندم پاستا ہے۔

بہتر اناج پر عملدرآمد کیا گیا ہے تاکہ انھیں عمدہ ساخت اور لمبی عمر تک شیلف ملے۔ بہتر اناج کی مصنوعات میں سفید آٹا اور روٹی ، سفید چاول ، اور زیادہ تر قسم کا پاستا شامل ہے۔

کچھ کھانے کی چیزیں دونوں دانے اور بہتر اناج سے تیار کی جاتی ہیں۔

امریکی محکمہ زراعت (یو ایس ڈی اے) آپ کو اناج کا کم سے کم نصف سارا اناج لینے کی سفارش کرتا ہے۔

چھوٹے بچوں کو روزانہ کتنی ضرورت ہوتی ہے: کم از کم 1 1/2 اونس اناج کے مساوی۔

ایک اونس اناج میں کتنا ہوتا ہے: ایک اونس اناج کے برابر ایک روٹی کا ٹکڑا ، کھانے کے لئے تیار اناج کا 1 کپ ، یا پکا ہوا پاستا یا پکا ہوا اناج کا 1/2 کپ ہے۔

روزمرہ کی ضرورت کی مثالوں

ناشتے کے لئے اناج کا 1/2 کپ ، دوپہر کے کھانے میں روٹی کا ایک ٹکڑا۔
ناشتے کے لئے 1/2 کپ (ایک پیکٹ فوری) دلیا ، ناشتے کے لئے تین پورے گندم کے کریکر۔
ناشتے میں 3 انچ کا پینکیک ، دوپہر کے کھانے میں روٹی کا ایک ٹکڑا۔
سبزیاں
ایک ہفتہ کے دوران ، اپنے بچے کو بہت سی رنگ کی سبزیاں ، گہری سبز بروکولی ، ہلکی سبز لوبیا ، اورینج گاجر ، سرخ ٹماٹر اور اسی طرح کی بہت کچھ پیش کرنے کی کوشش کریں۔ اس طرح آپ کو یقین ہو گا کہ اسے وہ سبھی غذائی اجزاء مل رہے ہیں جو ہر سبزی پیش کرتے ہیں۔

چھوٹے بچوں کو روزانہ کتنی ضرورت ہوتی ہے: 2 سے 3 چمچوں میں۔

روزمرہ کی ضرورت کی مثالوں

کھانے کے ل 1 1 چمچ پکا ہوا کٹے بروکولی کے درخت ، 1 یا 2 چمچوں نے پکی ہوئی بیٹوں کو چھلکے یا کھانے میں چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ لیا۔
دوپہر کے کھانے یا ناشتے کے لئے 1/4 کپ گاجر کا جوس ، کھانے کے لئے 1 چمچ میشڈ آلو۔
دوپہر کے کھانے کے لئے دو یا تین میٹھے آلو فرائز ، کھانے کے لئے 1 چمچ میشڈ مٹر۔
پھل
منجمد اور ڈبے والا پھل اس وقت تک تازہ پھل کی طرح صحت مند ہوتا ہے جب تک کہ اس میں پانی یا جوس میں بھرے ہوئے چینی یا شربت کا سامان نہ ہو۔ پھلوں کے رس پر پھل کا انتخاب کریں کیونکہ اس میں فائبر ہوتا ہے جس میں جوس نہیں ہوتا ہے۔ نیز ، جوس میں اکثر چینی شامل ہوتی ہے۔

چھوٹے بچوں کو روزانہ کتنی ضرورت ہوتی ہے: 1/2 سے 3/4 کپ۔

ایک کپ پھل میں کتنا ہوتا ہے: ایک کپ پھل کے برابر 1 کپ تازہ ، منجمد یا ڈبے والے پھل؛ 1/2 کپ خشک پھل؛ ایک بڑے سیب کا 1/2؛ ایک 8- یا 9 انچ کیلے؛ اور ایک میڈیم (4 انچ قطر) انگور۔

روزمرہ کی ضرورت کی مثالوں

ناشتے کے لئے 1/4 کپ سیب ، دوپہر کے کھانے کے لئے آدھا کیلا (کٹا ہوا یا میشڈ)۔
نمکین کے لئے 1/4 کپ انگور (چوتھائیوں میں کاٹا ہوا) اور چار بڑے اسٹرابیری (1/2 انچ کے ٹکڑوں میں کاٹ کر) میٹھی کے ل
ناشتے کے لئے 1/4 کپ کٹی سیب ، نالی یا میٹھی کیلئے نالیوں ، کٹی ہوئی آڑو (پانی یا رس میں) کا ایک 4 اونس سنیک کنٹینر۔


دودھ
اگر آپ کا بچہ اپنی پہلی سالگرہ کے بعد دودھ نہیں پلا رہا ہے تو ، اسے کافی کیلشیم اور پروٹین حاصل کرنے میں مدد کے گائے کا دودھ یا دیگر دودھ کی مصنوعات کی ضرورت ہوگی۔ 2 سال سے کم عمر کے بچوں کو دودھ کی پوری مقدار میں دودھ لینے کی ضرورت ہے۔ اپنی دوسری سالگرہ کے بعد ، بچے کم چربی یا چربی سے پاک دودھ کی مصنوعات میں تبدیل ہونا شروع کر سکتے ہیں۔

چھوٹے بچوں کو روزانہ کتنی ضرورت ہوتی ہے: تقریبا 1 سے 1 1/2 کپ۔

ایک کپ دودھ میں کتنا ہوتا ہے: ایک کپ دودھ میں 1 کپ دودھ ، دہی یا سویا دودھ ہوسکتا ہے۔ 1 1/2 اونس ، دو ٹکڑے ، یا 1/3 کپ کفن شدہ سخت پنیر جیسے چیڈر ، موزاریلا ، سوئس ، یا پیرسمین۔ پروسیس شدہ 2 اونس (امریکی) پنیر؛ 1/2 کپ ریکٹا پنیر؛ 2 کپ کاٹیج پنیر؛ دودھ سے بنی 1 کپ کھیر؛ یا 1 1/2 کپ آئس کریم۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

please do not enter any Spam .link in the comment box